13/6-16


God morgon! Jag hörde igår kväll att ännu ett terrorbrott ägt rum. Så oerhört hemskt. Lite läskigt också, i samband med att man själv inte är hemma i Sverige. Men jag vägrar att vara rädd, vill jag ut och resa, så ska jag det. Punkt. 

Vi gick upp vid niotiden idag. Solstolen har varit vår bästa vän från start. Självfallet har jag lyckats bränna mig, trots 50 spf (har sån typisk svensk hud, blek och tål solen dåligt). Det är bara att smörja och skydda de brända delarna så väl det går, för huden ska man vara rädd om! Vi hade lite planer på att besöka en bazar (en marknad) idag, men det blir ju sällan som man tänkt sig. Vi får se om vi kommer iväg någon annan dag. Nu ska vi iaf fixa lunch, sen väntar nog stranden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0