Framtidstankar

När vi klev upp i morse, var tankarna att vi skulle åka till Karlstad, men jag mådde så dåligt i morse, att vi valde att stå över. Magknip och illamående, antagligen en släng av magkatarr. Jag var sängliggandes ända till klockan ett. Sen började det faktiskt att vända, så vi köpte med oss kinamat och åkte till svärmor och käkade. Resten av kvällen har vi sett på serier och film och ätit godis, mitt o veckan, bara sådär. Men värdet har varit grått och regnig och hela dagen har känts lite trist, så det piggade faktiskt upp med lite choklad.

Utöver det, har jag fått en del att tänka igenom. Jag tog mig in på socionomlinjen i Karlstad (egentligen ingen överraskning), så frågan är om det i höst är dags att ta tag i pluggandet igen. Efter två års ledigt (hehe, ledigt och ledigt, har jobbat konstant sen studenten), börjar jag att längta efter det, och jag känner mig redo för nya äventyr. Men det är ändå en del att tänka på, så vi får se vad deg bliver! Ska man flytta? Pendla? Eller ska man vänta ännu ett tag med att plugga? Ahh, många funderingar.

Nu ska vi se sista delen av "Making a murderer", innan det blir läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0