11/1-16


Krafterna är som bortblåsta. Söndagen var en extremt jobbig dag, och spåren sitter kvar än idag. Jag orkade inte kliva upp ur sängen förrän 12.00. Men det är bara att acceptera att det är såhär det är just nu, men det går över. I morgon är en ny dag, med nya möjligheter. Då ska sovrummet fixas fint. Min inrednings-ådra är helt galen för tillfället. Jag drömmer om att flytta till något större och få gå helt crazy på ljusstakar, målarfärg, marmorbord, sänggavlar... Men tills vidare, när vi bor här, så får vi göra det så fint i den mån det går! Jag köpte nya påslakan i satin idag. Ett nytt överkast, samt nya gardiner, damp också ner i brevlådan. Jag skulle dock vilja ha ett par snygga prydnadskuddar till sängen. Och några ljuslyktor från Skultuna, de är galet vackra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0