5/4-16


Det har flängts runt hela dagen. Dagen började med att jag var som ett monster. Jag har fått väldiga humörsvängningar sen en tid tillbaks (antagligen pms). Det är så himla störande, och det är samma visa varje gång. Jag får världens ångest, livet känns meningslös, och jag blir arg/ledsen för det minsta lilla. Men dagen blev bra ändå, till sist. Oscar och jag åkte till mamma och gick runt dammen med henne och mormor. Efteråt bjöd mamma på mat och jag och Oscar tog ett varv i uthusen och fann fina saker till vår veranda. 

I eftermiddag har vi haft kaffebesök av en vän, samt tagit en tur till svärmor. På kvällen fick vi ett infall och tog åter en promenad. Jag är helt slut. Det blir lite soffhäng, sen väntar sängen och sovmorgon! Gud så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0