Great day


Det känns knappt längre som om man är här på semester, utan Barcelona har liksom blivit en del av sitt dagliga liv. Gatorna börjar kännas som hemma och man börjar få en allt bättre bild av denna stad. Här ovan ser ni några knäpp från gårdagens och dagens äventyr. Jag, plus fem andra, drog oss mot Sagrada familia (haha, jag har sett denna kyrka ett x antal gånger nu..) efter lunchtid. Vi strosade sedan runt bland alla fina gator, och helt plötsligt hade vi hamant vid "Arc de Triomf". Där verkade de ha någon slags vinmarknad.Vi handlade sedan lite mat, drog hem, snackade med våra familjer och vänner på skype, och nu är jag här, i min säng på rummet. Jag ska ta en dusch nu och sedan plugga drinkar för fulla muggar. Det gäller att få dem att sätta sig!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0