6/9-15


Igår kväll lagade vi till laxbiffar med potatis och morötter i ugn. Så gott! Efter middagen packade jag och Oscar ihop lite saker och drog till min familjs sommarstuga. Det var mysigt att sitta i soffan i ljuset av stearinljusen, medan det sprakade i spisen. Det är verkligen kolsvart utomhus nu, man såg verkligen ingeting när man var tvungen ut till dasset. Men är det höst, så är det. Vi tog sovmorgon, och vaknade upp i ett riktigt kallt hus. Tacka gud för duntäcken alltså! Vi stannade några timmar, tills det var dags att dra sig hemåt. 

I eftermiddag har jag haft en rolig stund med mina kompanjoner (Linnea och Lovisa). Vi har skrattat så att magen krampat. Vi tog dessutom en biltur upp till Pusta. När vi var där i somras, sprang Linnea runt med en norsk flagga. Denna flagga försvann under natten, men vet ni vad? Vi återfann den i skogen idag. Det fick oss åter att skratta. 

Nu väntar en lugn kväll. Jag ska nog träffa O en sväng till, säga ett ordentligt hejdå. Låt dessa veckor gå fort nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0