3/9-15


Idag bjöd mormor på pannkaksmiddag. Enkelt, men ack så gott! Om det är nåt jag måste införskaffa när jag flyttar, är det ett våffeljärn, gärna ett belgiskt! Snabbfixad lunch, men som ändå är superb! Jag kom hem för en liten stund sedan, jobbade kvällspass ikväll. Jag kan knappt fatta att jag har ett ynka jobbpass kvar tills jag åker!! Jag spricker av förväntan. Jag är ledig hela helgen, och då ska jag passa på att umgås med alla jag älskar. 5 veckor är egentligen inte en evighet, men jag kommer ändå sakna ihjäl vissa personer flera gånger om, där borta i Spanien. Men tack å lov lär vistelsen bli grym, och jag kommer ju åter hem! 

Nu väntas sängen, hoppas ni haft en fin torsdag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0