26/9-15


Igår klädde vi tjejer från rum 401 upp oss och drog ut och käkade en riktig oangmiddag. Deras pizzor som några av tjejerna tig, såg amazing ut! Mätta och belåtna drog vi vidare på stranden med ett stort gäng EBS-are, där blev det en sväng inne på Pacha, innan vi sedan drog vidare. Men jag stack faktiskt hem efter det. Mitt party-humör är inte alls som det en gång var. Jag känner att det är rätt skönt att vakna upp skapligt pigg och ta vara på den kommande dagen istället.

Nu sitter jag på Starbucks och käkar frulle. Det är härligt att få sitta där i lugn och ro, lite egen tid, helt enkelt. Jag ska snart ge mig ut på stan och shoppa. Shopping-utbudet är grymt här. Ikväll ska det tvättad och pluggas, sen får vi se vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0