16/9-15


Asså jisses vad dagarna flyger iväg! Det är intensiva dagar med massa plugg. Så skönt att få aktivera hjärnan på detta sätt! Men jag ska vara ärlig, det är verkligen tråkigt att plugga, men jag har turen att vara lättlärd, så det mesta fastnar ändå. Idag fick vi prova ca 20 sorters gin och vodka. Haha, det kändes lite fel att dricka sprit rätt upp och ner innan 12 på dagen... Men det ingår ju i kursen att ha lite hum om olika märken, osv. Anyway! Vi har det så himla skoj vi tjejer på vårt rum. Vi skrattar, skojar och stojar. Ett härligt gäng är vad vi är, utan tvivel. Jag har blivit utsedd till "värmlänningen", pga min dialekt. Tro mig, jag FÖRSÖKER prata fint, men jag måste gång på gång förtydliga vad jag säger. 

Nåväl, nu längtar vi efter helgen, men först skall åter två skoldagar genomföras. Vi har ett stort teoritest på fredag om olika spritsorter. Puhh..! Men på kvällen blir det barrunda! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0