2/11-15


Dagen började minst sagt sisådär. Förvånade vaknade vi upp av att min svärmor ringde. Deras ena voffsning hade brutit benet under morgonen och skulle alldeles strax avlivas. Så himla tråkigt. Hon var sån mysig hund, och det var inte alls länge sedan deras andra hund också tvingades avlivas. Riktigt trist. 

Oscar stack hur som haver iväg på jobb i morse, och då passade jag - pigg som en nötkärna - på att kliva upp och röja i huset. Vi har jobbat så mycket att hemmet blivit en enda röra, och vi inte haft tid att göra något åt det. Men nu så! Rent och fint. Jag lagade även lax i ugn som blev himmelskt god. Aldrig har jag lyckats få laxen så att de liksom smälter i munnen. Matmagi. Nu vankas några timmars jobb! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0