1/11-15


Kyrkogården igår, så himla vackert. 

Alltså, whaaaat?!? Vart tog oktober vägen, började inte den nyss? Nåväl. Femte dagen på rad med jobb. Det kan låta som en vanlig arbetsvecka för andra, men då jag gör många heldagar, samt jobbar varje dag kommande vecka, känner jag mig något utmattad. Det är egentligen lite för mycket, men en sovmorgon imorn lär göra susen. Jag har nyss kommit hem efter en dag på jobbet, plus en sväng till pappa. Det ska bli så gött att bara få mysa ner sig i soffan och ta det lugnt. Vår lilla kissekatt försvann igår, men nu är hon återfunnen. Det är trevligt att ha lilla Pärlan springandes runt i huset. Hon är så gossjuk. ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0