Tgif


Att få komma hem till familjen en fredagskväll efter att ha jobbat, mysa med dem och se på teve, är ju bara för underbart. Jag har hållit på att packa väskor här ikväll, då jag imorn ska bort. Efter högskoleprovet (herregud, jag är så nervös, matte har jag knappt räknat sen studenten) ska ett mycket litet gäng samlas för middag och vin i en stuga en bit bort. Kommer nog bli trevligt! Själen har känts oerhört rastlös en tid, och jag måste få någon slags omväxling, så detta blir prima. Men det blir nog bättre framåt vårkanten, då det kommer hända en del grejer, samt att vädret piggar upp. Jag lyckades även få en del vettigt gjort idag. Har bokat hotell, och så köpte jag en reseguide. Haha, ja ni, vet jag och mina planer, ni vet. Dags att ta tag i dem på riktigt nu, känner jag. Vi lever ju bara en gång, som sagt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0