Home again

Det där med 6 dagars ledigt kunde jag ju totalglömma - direkt jag anlänt till Torsby hoppade jag in i bilen mot jobbet. Eftermiddagens planer ändrades ändå, så då kan jag lika väl jobba (och absolut inget mig emot!). Men hörrni, den där dagen/natten i Karlstad var så behövlig - och kul!! Har skrattat så mycket att jag näst intill har träningsvärk. Åhh, måste försöka hälsa på henne oftare! 

Nu har jag slutat jobbet och väntar på att O ska ta och dyka upp. Vi ska limma tak och leka chaufförer denna fredagskväll. I morgon ska vi även ge oss iväg på en dagstripp!


Några snaps under veckan. Se vilka fina ananas-örhängen jag hittade! Jag absolut älskar ananaser. Köpte faktiskt en ananas-lampa i veckan... men den kommen inte förrän i juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0