18/7-15


Min lediga fredag var verkligen superb! Solen sken och det var en sån där fin sommardag. Familjen drog under förmiddagen till Sunne för lite shopping. Köpte mig Maybeline's fina palett "nudes". På hemvägen åkte vi till Brevika och åt stenungsbakad pizza. Vi delade allihop kors och tvärs, och de var verkligen goda. Vi avslutade det hela med glass i en park, därefter rullade vi hemåt, mätta och belåtna. På kvällen stod 20-årsfest på schemat. Det var temat "så här kommer du aldrig att se mig igen", men då jag bestämde mig i sista stund för att dra på fest, så körde jag bara på en vanlig klänning. Den var vit i början av kvällen, idag är den inte lika vit... hehe. Jag drog hem rätt tidigt, som tur var, då jag idag jobbar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0