Party

 
Några bilder från i lördags! Kvällen blev inte alls som planerad. Ena stunden skulle vi party, andra stunden inte, men så hips vips så stack vi iväg ändå! Haha, lite kul att Linnea sitter med tumstocken i högsta hugg - vi skulle tydligen mäta oss en sväng där. Har inte växt en millimeter sedan sexan, fortfarande 158 cm. 
 
Vilken lugn dag det varit. Jag har inte gjort ett skvatt, men jag behövde en sådan dag idag. Jag har suttit och skrivit en del, och jag tror faktiskt jag ska återuppta min "Söndagskrönika". Det svåraste är dock att komma på ämnen. Men som sagt, det finns mycket att prata om. Jag skriver alltid som bäst när jag mår jättebra eller jättedåligt. Så att ha såna här lite deppigare dagar, kan faktikst vara bra för att komma igång igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0