7/1-15

 
Tog en oplanerad sovmorgon imorse (klockan var ställd, men jag orkade inte gå upp när den ringde haha), väckte min syster och fixade sedan en dunderfrukost som vi avnjöt framför "vampire diaries". Sedan stod det inte på förrän jobbet kallade. Åkte till Coop och handlade inför fredagen när jag slutat - middag med 80-talstema står på schemat!! 
 
Nu är jag hemkommen och håller på att fixa här hemma. Linnea fyller 17 år i morgon (jäklar vad stor tjejen börjar bli!! Snart krog- och körkortsredo!), så då kommer släkten på besök. Tårta ska göras och så har jag en del att dona med inför fredag. Vår 80-talsmiddag är för att fira Linnea. Räkcoctail, smördegsbakad fläskfilé med hasselbackspotatis och banan med choklad i ugn är de tre rätter som vi ska bjuda på. Och så måste jag packa in Linneas present. Åh, det kommer bli en kul tvist på med det hela!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0