For Valentine's Day

 
Underklädesset från Kappahl. Kimono från Lindex. Inomhusskor från Flattered. Tekopp från Indiska. Vinglas från Åhléns. Ljusstake i mässing från Svenskt Tenn. Kaffekoppar från Filippa K. Ljusstalkar i silver från IKEA. Bodylotion från Victoria's Secret.
 

Inte för att jag förväntar mig att få något på Alla hjärtans dag, men om jag får önska mig något, säger jag inte nej till dessa saker här ovan. Filippa K-muggarna har jag suktat efter så himla länge! Ur dem vill jag dricka mitt morgonkaffe medan jag springer runt i denna ljuvliga kimono från Lindex. Det är även otroligt synd att ljusstalken från Svenskt Tenn är så dyr, för den är to die for! Men ljusstakarna från IKEA är rätt trevliga de med!
 
Men jag tycker man kan få unna sig själv något på Alla hjärtans dag. Alla hjärtans dag är inte bara en dag för de som är i en relation. Det är en dag för all slags kärlek! Skäm bort dina vänner med snälla ord, laga en god middag åt familjen och ge dig själv lite kärlek. Kanske genom ett härligt bad med en god bok och sedan smörja in dig med en ny, väldoftande bodylotion?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0