Julafton


GOD JUL VÄNNER!!! Hoppas ni har det mysigt, äter god mat och mår helt underbart. Det är just vad jag har gjort iaf! Min julafton har varit annorlunda emot vad de brukar se ut. Igår körde jag och Oscar uppesittarkväll hos mamma. Vi drack lite vin, åt kex och ost och höll tummarna på de stora vinsterna. Jag tror tyvärr att vi inte vann ett skvatt, men vem vem, sista spelet såg vi inte, utan då kikade vi på film ist, så kanske!  Vi sov även över, så julmorgonen spenderade vi med min familj. När det närmade sig lunchtid, åkte vi bort till Oscars mormor för julmiddag. Nu har jag dock gett mig iväg. Jag jobbar julen detta år. Börjar tre och slutar imornbitti. Men det är rätt mysigt det med! 

Men Gud vad jag längtar efter att få börja skapa egna jultraditioner. Jag har alltid velat köra julmaten senare, ha grötlunch, spela bra sällskapsspel under all väntan (trots att jag är väldigt anti spel), öppna klappar i kvällningen, osv. Den dag jag får hus och familj, vill jag ha det så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0