Adventsfrukost

 
Att ni fortfarande står i och kikar in här, är ju helt otroligt, när allt jag gör är att inte blogga. Vi är nu inne i december och en grym helg har svischat förbi. Den har innehållit vinhäng med vänner, besök av andra vänner, filmmys, adventsfrukost i form av saffransscones, adventsmiddag med familjen och en hel del annat. Oscar jobbar, och då jag är ledig, passar jag på att mysa i soffan framför teven med en kopp kanel-kaffe. Ja, ni vet ju, det är ju just sådant som laddar mina batterier. 
 
Idag ska jag försöka få undan tvätten, betala räknungar och göra andra mindre roliga sysslor, men det är trots allt sådant man måste ta itu med. Ha en bra tisdag!! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0