31/8-15


Att jobba 8-16, kan ibland kännas så lyxigt, då man oftast gör heldagar annars. Skönt att komma hem tidigt! Idag har det mesta handlat om flytten till Spanien + flytten hemifrån. Resväskan har börjat fyllas, viktiga papper har lagts på säkra ställen, osv. Det är drygt en vecka kvar nu. Det är sådan skräckblandad förtjusning. Att få åka på en ljuvlig semester, få vistas i bästa staden och få plugga till något jag tycker ska bli kul. kommer bli så, så roligt!! Men... att lämna allt hemma är verkligen jobbigt, framförallt nu, när livet tagit vändningar som jag inte trodde att det skulle ta. Men det är väl det som är tjusningen med det hela, man förvånas av vad livet bjuder på, men alltid blir det bra till sist, och det blir det även denna gång. 
 
Nu ska jag laga middag här hemma. Torsk, mos och dill- och räksås. Mumma! Det var ett tag sedan jag lagade en redig måltid, så detta ska bli vansinnigt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0