“Books so special and rare and yours that advertising your affection feels like a betrayal.” - John Green, The fault in our stars

 
Det var dags för något nytt i bokhyllan! "Livet efter dig" som jag hört så mycket gott om, "Something blue", fortsättningen till "Something borrowed", samt, världens kanske bästa bok, "The fault in our stars". Jag har läst den på svesnka förut, men vill nu ta mig an den på engelska. Jag är så glad att och överlycklig över att John Green exsisterar, så att han kan skriva alla dessa fantastiska böcker. Ta er en titt på rubriken till detta inlägg: Books so special and rare and yours that advertising your affection feels like a betrayal.” PRECIS SÅ KÄNNS DET! Jag har fått sådana känslor för hans böcker, jag kan inte breskriva det. Det är lycka, sorg, skratt, glädje... ja, det är magiskt. Och att förklara det, känns meningslöst, för det går inte att sätta ord på det. De är bäst. Jag älskar hans böcker. Absolut, totalt älskar dem. Läs dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0