All I want for Christmas...

 
1. Finns på Coop i Torsby, vill så gärna ha den i vitt (annars hittar ni den på HÄR) // 2. HÄR // 3. HÄR // 4. HÄR // 5. HÄR
 
Och detta är vad jag önskar att jultomten kommer med i år. Jag är helt kär i ananaslampan! Och en myspyjamas och ett par mysstrumpor har jag länge suktat efter... och till det behövs självklart en mysig filt. Men det jag framförallt vill ha, är en ny kamera. Canon eos 700 d är den jag suktar efter. Jag behöver en ny kamera inför USA, min gamla har mer eller mindre gjort sitt, tyvärr. Så om jag får välja fritt, får det jättegärna ligga en kamera under granen detta år, eller i alla fall pengar till en!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0