Besök hos fru doktor

Hallå trogna läsare! Jag sviker er lite på bloggfronten just nu, känner jag. Men det har sina orsaker. Vi kan ju börja med att nämna skolan. Det är ingen vila alls nu, utan ett tufft och hårt tempo. Jag har även åkt på magont, vilket är så himla tråkigt. Dock besökte jag sjukhuset i dag - och om ett tag väntas gastroskopi. Jag är ganska nervös. Jag hatar att spy, jag gråter som en liten unge vid kräksjuka. I och för sig är det inte säkert att man spyr (jag tror att det är väldigt ovanligt), men det är säkert obehagligt i alla fall. Men ett alternativ är att bli sövd, och det är jag lite mer inne på. Fast även det är ganska läskigt... 
 
Bjussar på härliga Spanien, vill så gärna dit igen!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0