Bio i Karlstad

 
Slänger upp sista bildbomben från Magaluf sen, så håll utkik!

God morgon! Trött som jag var sov jag till kl. 13.00... Långa jobbpass och en heldag i Karlstad igår gjorde sitt. Gårdagen var bra. Shoppade en hel del nya underkläder, fann världens finaste kimono som jag kan strosa runt i på morgonen till jag valt ut kläder, åt frozern yoghurt för första gången, samt såg "Förr eller senare exploderar jag".
 
Jag älskade John Greens bok, som filmen är baserad på, och har varit riktigt förväntansfull inför filmen. Var den bra då? Ja, ja, ja!!! Jag ogillar när de ändrar filmen så att den inte är som boken, men denna har de tagit med det mesta (allt kanske till och med?). Se den! Så fin. Hela salongen satt och grät, så vill ni se någt vackert som berör, måste ni se den. Måste.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0