4e Februari 2014

Hej! I afton har jag lagat mat åt mig och min far. Ibland undrar jag verkligen hur jag inte kunde få mvg i hemkunsskap, de här biffarna är farligt goda! (Recept HÄR). Nåväl, ett matteprov har gjorts ur vägen, vilket känns skönt, även om det gick sisådär. 
 
Nu ska jag sticka på träning. Både armar, rumpa, rygg och axlar värker efter gårdagens pass. Jag blev ganska dålig under träningen igår, blev illamående och fick väldig yrsel. Jag skulle ha varit på ett spinningpass efter arm-cirkelpasset, men valde att ställa in. Jag måste söka hjälp angående detta om det inte släpper. Eller har ni några tips? Det är framförallt vi hård träning, då pulsen verkligen går upp, som svimsymtomen dyker upp. Vad bör jag göra? 
 
 
Förlåt för alla mobilbilder, men jag är hos pappa denna vecka och glömde kameran hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0