Söndags kväll


Åh, min hjärna är så trött. Jag jobbade under kvällen  och kom hem rätt sent. Vi har suttit bänkade framför "Geordie shore" och nu ska jag äntligen få sova. Ni får ursäkta att min blogg är lite ensidig just nu, då jag jobbar en hel del. Men nu i veckan ska det bli bättre, då det blir lugnare på jobbfronten (tror jag, men som vikarie vet man aldrig). På tisdag får jag min första sovmorgon på... ehh... en vecka ?!? Ahh, längtar! Ser fram emot hela denna vecka. Ska ladda batterierna, åka till Karlstad, gå på bio, glöggmysa, baka och ha det kul! Veckan börjar iaf med ett 13-timmarspass på jobbet! 



1. Idag försvann snön och istället blev det blask och ishalka. // 2. Lyckades se på det missade avsnittet av "Jul med Ernst" idag. Mina vänner brukar retas för detta, men jag älskar Ernst och hans program. Han är sådan mysfarbror som kan i stort sett allt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0