Att läsa in en kurs

Att byta linje är inte det enklaste. Jag gick första året på den naturvetenskapliga linjen och bytte i tvåan till den samhällsvetenskapliga linjen, Jag har på grund av det missat kurser som samhäll gjort. Religion och naturkunskap gade de redan i ettan, och på naturprogrammet läser man inte religion förrän trean och naturvetenskap finns inte ens eftersom man istället läser biologi, kemi och fysik.
 
Nu är det dags för mig att börja plugga in hela religion kursen. Judendomen och Kristendomen ska ha lyckats fastna i mitt huvud tills på onsdag. I samma veva håller jag även med en stor uppsats-skrivning Det är ganska mycket just nu. Jag vet inte hur jag ska hinna klart med allt. Det är bara att kämpa vidare att och hoppas att man hinner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0