22a Januari 2013 - Sa hejdå till mitt röda hår i går

I går fick mitt röda hår ryka. Jag var trött på att den röda färgen aldrig satt i (röd färg fäster oftast dåligt på de flesta, speciellt om man naturligt är blond). Färginpackningar hjälpte visserligen färgen att hålla, men efter ett år som röd, förutom de månader jag var blond/orange, saknade jag mitt mörka hår. Så därför slängde jag i en chokladbrun ton i håret i går. Blev riktigt nöjd. Dock finns det röda pigment, men det tycker jag bara är snyggt!
 
Jag älskar att exprimentera med mitt hår. Jag har varit blond, röd, mörkbrun, orange, ljusbrun, mörklila, brun och nästan svart. Slå det ni! Haha. Vad blir det härnäst tro? Grön, rosa eller kanske blå?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0