3e Augusti 2013

Hur varmt är det egentligen i dag?! Det känns som om åskan kommer börja smälla när som helst och regnet börja vräka ner. Riktigt kvavt ute! Jag vet inte om det är vädret eller om det är för att jag sov för länge som mitt huvud dunkar. Hur har er morgon varit då? Här har vi ätit frukost framför Gossip Girl. Det är lätt en av de bästa serierna! Kan se den om och om igen! Men de senare säsongerna är lite av en besvikelse... men de första alltså ♥ Nu ska jag leta fram en alvedon och sedan sätta mig och plugga en sväng. Ute i värmen kanske? 
 
Åh vad fin solnedgången i Spanien var! Tänkte slänga upp några Spanien-bilder senare!

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0