Sista och sjätte säsongen av Gossip Girl

Natten mot i dag drog sista (sista!!!) säsongen av "Gossip Girl" i gång. De flesta serier som jag följer har haft en paus under en längre tid, men nu när hösten är här startar många igen. Och i dag påbörjade jag säsong sex av serien som innehåller drama, intriger, vänskap, kärlek, lyx, pengar och skandaler. Det är alltid jobbigt när det är sista gången. Och det värsta är att denna sjätte och sista säsong av "Gossip Girl" endast innehåller tio avsnitt. Men de kan väl inte spela in serien för alltid, till sist måste det ju bli ett sista avsnitt.
 
Dock tycker jag att det börjar bli väääldigt mycket drama i serien nu. Det är nästan jobbigbt att kolla. Haha. Men jag vill ju inte direkt sluta! Jag vill ju se om allt slutar väl för alla. Jag rekomenderar i alla fall denna serie. Den är inspirerande. Och den får en verkligen att drömma om ett sådant händelsefullt och lyxligt liv som de lever, men den får en även att bli väldigt glad över det man har!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0