En krashad dator och lila hår

Jag har suttit och försökt få ordning på min dator som verkligen krashade totalt i kväll! Jag vet inte hur många error-meddelande som kom upp. Även alla dokument verkar ha försvunnit och själva skärmen har ändrat färg från blå till svart. Hm... Jag får helt enkelt lämna in det i morgon!
 
Annars har jag kikat på teve hela kvällen. Såg ni hur Sverige verkligen briljerade under matchen mot Tyskland? Väldigt bra gjort! (säger jag som i stort sett har noll intresse och koll på fotboll, haha). Jag satt och zappade mellan fotbollen och "Svenska Hollywoodfruar".
 
Nu ska jag ta krypa ner i sängen, jag lägger mig alltid alldeles för sent. Måste försöka ändra på det! Innan läggdags hann jag i alla fall beställa hem en ny sak för mitt hår som ska bli intressant att testa! Jag tycker ju att lila hår är sjukt snyggt! Nu blev ni allt nyfikna, va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0