1a Oktober 2012

Det är verkligen konstigt väder ute just nu. Eller, himlen och luften är väldigt gul-brun. Ganska fränt faktiskt. Hela skyn har fina mönster. Jag var tvungen att ta med mig min kamera ut för att knäppa några foton.
 
Jag håller nu på att plugga lite spanska, för i morgon har jag prov. Det gäller att ligga i för att lyckas göra bra ifrån sig. Det är lätt hänt att man kommer på massvis med andra saker som är betydligt roligare än läxor, men man får helt enkelt tänka på hur bra det känns när man vet att man är väl förberedd inför ett prov. Det känns även bättre att roa sig efter att ha gjort något vettigt!
 
 
Några foton på den underliga himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0