11e Oktober 2012

I dag var det en kortdag, så jag kom hem tidigt ifrån plugget. Jag promenerade hem i ett underbart väder. Solen sken och löven dansande i trädkronorna. Väldigt fint. Eftersom jag fick tillbaka min kamera i dag så passade jag på att knäppa några kort på hemvägen. Tyvärr är min kamera är inget vidare längre. När jag ska ut och fota använder jag mig mycket hellre av min systers kamera som är betydligt bättre.
 
Jag sitter i alla fall och pluggar nu. Jag är som sagt expert på att skjuta upp saker. Jag måste verkligen ändra på det!! Så jag läser texter, skriver och kollar glosor.Vill egentligen bara lägga mig och sova, men äsch då, det är ju redan fredag i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0