Övningskört en sväng

Jag har nyss varit iväg på en biltur med mamma. Självklart var det jag som körde och det gick riktigt bra! Jag märker att det går bättre och bättre för varje gång, fast jag är ännu långt ifrån bra! Om ett år har jag förhoppningsvis mitt körkort i alla fall.

Ikväll är jag och min mor ensamma hemma, för min syster är med några vänner. Det är ganska trevligt att få lite egentid med mamma. Det tror jag alla barn behöver emellanåt. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll, förutom att städa då. Haha. Imorgon kommer det nämligen hit lite släkt för att fira min födelsedag, trots att den var i måndags, så det är bäst att göra det fint i hemmet. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0