8 Maj 2012

Hallå i stugan!

Idag hade vi den första cabaréshowen utav fyra (se, jag har lärt mig att stava till cabaré!). Det gick ganksa okej, men förhoppningsvis går det ännu bättre i morgon. Jag märker att jag sover och vilar alldeles för lite just nu, det känns i hela kroppen. Jag är som en zombie om dagarna och hänger inte med ett dugg. Haha.

Idag har jag i alla fall lyckats ta mig igenom en liten del av läxhögen och även skickat iväg några viktiga mail. Det var ju egentligen tänkt att jag skulle vara funktionär under ukm-helgen som börjar nu på fredag, men jag är tvungen att avboka det. Tiden räcker helt enkelt inte till och skolan måste gå först. Tråkigt, men så är det ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0