10 Maj 2012 - Trött tjej

Sådär, nu kommer jag för allra sista gången för detta år nämna ordet cabaré på min blogg. För idag gjord evi sista föreställningen och den gick galant! Det har varit superkul att vara med och man har fått så himla fin respons efteråt! Så tack alla för era fina kommentarer! Imorgon börjar verkligheten igen med skola och massvis med plugg. Jag har saknat det en hel del faktiskt. Man saknar vännerna oerhört mycket när man inte umgås med dem så mycket.

Ikväll har jag pluggkväll här hemma, trots att jag skulle kunna somna direkt. Till helgen kommer jag äntligen få min efterlängtade sovmorgon i alla fall! Det ska bli väldigt skönt, för jag behöver det verkligen. Sen så är det en hel del träning inför prov och annat tråkitgt, men snart fyller jag år, och det är ju lite kul.

Jaja, nu ska jag fortsätta här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0