24 Mars 2012

God morgon!

Har ni sovit gott? Jag la mig tidigt igår och kom tack vare det även upp betydligt tigare än vanligtvis, och jag är riktigt pigg idag! Jag har jämt slängt i mig lite frukost och häller nu i mig mitt morgonkaffe. Solen skiner ute och det mesta känns på topp.

Något senare idag ska jag och min syster promenera ner till marknaden som infinner sig här i Åsteby idag. Haha. Det trodde ni inte va? Att min lilla hemby har en egen marknad? Men så är faktiskt fallet. Den infaller varje år någon gång under våren. Det är oftast en hel del människor som säljer och det brukar krylla av folk. Det är rätt mysigt att gå runt och kika i alla stånd. Mellan tolv och tre är marknaden igång, ifall det är någon som är intresserad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0