16e Januari 2012



Min eftermiddag..!

Efter få timmars sömn inatt så är jag ändå pigg och alert. Och det är tur, för jag har en del att stå i. Lite läxor som ska göras och så bland annat. Har årets första prov redan på fredag. Fast jag tror inte det blir allt för svårt.
Innan vi slutade idag så kom rektorn och satte ett varsitt papper i våra händer. Det är ganska så snart dags att välja inriktning! Det är antingen natur -natur eller natur-samhäll som vi ska välja på. Sen ska vi även lägga till ytterligare kurser som skiljer sig beroende på vilken inriktnng man väljer. Även om jag avskyr fysik så tror jag att jag ska ta den "naturiska inriktningen" och sedan välja till spanska 4 och engelska 7. Men jag vill även ha matte 5... Och vi får bara välja två kurser... Hm. Men man skulle tydligen kunna välja till något mer om man pratade med rektorn. Haha. Jag tycker jag har nog med val som ska göras framöver och så kommer de med det här nu. Jisss..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0