17 April 2012 - Snö snö snö....

Jag tyckte att det var väldigt roligt när det för några dagar sedan vällde ner snö i Stockholm, samtidigt som solen sken här i Torsby. Idag var det nog de som fick skratta åt mig. Det har snöat ordentligt idag, men som tur är har det varit såpass varmt att snön har försvunnit lika fort som den kom. Men seriöst liksom, snö i april?!?! Det är ju helt galet. Fast okej, det snöade när jag föddes... och det var 14 maj. Fast nu är solen i alla fall framme!

Denna vecka har börjat så bra. Jag känner mig glad och skolan går så snabbt. Det är ju redan onsdag imorgon! Riktigt härligt. Nu ska jag göra spanskaläxan och drick upp mitt vaniljte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0