We try to pretend that we're fine, but we're as far from that as possible



Haha, snyggare får man leta efter. Ska försöka mig på ett ganska så seriöst inlägg denna kväll. Läs försöka med stora bokstäver, för jag lovar inget. Har som sagt kollat på Idol. Såg min syster på teven då! Roligt. Hon med rött hår var grym ikväll, även hon Frida. Sen så blev det ju Svenska Hollywoodfruar. Maria Montazami alltså ♥ "En gång komer jag också bli blå". Skönare människa finns nog inte. Nu kollar jag på tennis. Final i US Open. Mamma är ju värsta tennisfreaket och ser på alla stora tävlingar. Mste lyssna på lite Coldplay nu, de är räddarna i livet jämt nu, haha. Bäst är de. God natt och puss. Jätteseriöst ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0