Hösten är vacker



Hösten är så himla fin. Massa färger. Varma färger i den kyliga luften som kommer allt mer. Vet inte hur jag ska stå ut ännu en vinter i detta land. Det är vidrigt. Fryser så äckligt mycket. Men alla stora, gosiga tröjor, mjuka halsdukar och stövlar är underbara. Höst och mode går hand i hand. Klickar nu i skrivande stund hem lite nya plagg. Åh, nice! Har lyckats göra läxor ikväll med. Känner mig riktigt duktig. Och glad. Är riktigt glad idag. Vart tog alla roblem vägen typ? Just ja, de finns nog kvar, men de känns inte lika viktiga längre. Vi lever ju bara en gång. Blabla, mina texter blir så konstiga nu för tiden. Ska säga god natt till er nu, så ska jag kolla spanskan igen och sova tidigt. Natti.

Jessie J – Domino
Kelly Clarkson – Mr. Know It All
Men gryyymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0