Lova inte något som du ändå inte kommer hålla



Härligt väder eller? Blev väldigt ledsen när jag såg hur regnet öste ner när vi slutade för dagen. Men jag hade ingen skjuts, så jag fick knalla ner till mammas jobb. Om ni vill ha en bild i huvudet om hur jag såg ut när jag kom fram så var det ungefär såhär: mitt hår var blött och stripigt, sminket var överallt (såg ut som en panda), kläderna var genomblöta och allt bara hängde tungt på mig. Det enda positiva var att jag kunde komma fram till att mina nya skor tål vatten extremt bra. Det finns alltid något gott i något dålligt. Nu ska jag koka kaffe och kanske försöka göra klart en skrivgrej i svenskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0