Snart dags för fotografering



Jag plattade håret extra noga idag eftersom vi ska fota idag. Men dagens väder alltså... Efter en liten promenad mellan bussen och skolan så var håret genomblött. Eller hela jag var klassblöt. Så det kändes som att det var lite lätt onödigt. Vi har i alla fall slutat  nu. Väntar på att Julia som ska fota oss och att Martin som tillhör bandet ska sluta. Så det blir en timmes väntning nu innan vi drar bort till media, där vi ska hålla fotograferingen. Kanske kan visa lite av resultaten när jag kommit hem. Bilderna är tänkt som planscher till spelningen som vi ska medverka i den 24 september. Men de ska även vara till annat syfte. Nu ska jag vara lite socialare med mina klasskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0