My last day like this



Så fint blir ens hår efter en hel skoldag, utegympa i dåligt väder och en promenad hem. Den där promenaden hem var hemsk. Det var kall-varmt i luften, fuktigt, jag hade en väska som vägde runt tio kilo med läxor inuti och jag var trött. När jag kom innanför dörren blev jag lite lycklig. Så nu har jag fått mig kaffe och mat. Och så har jag en fin läxhög som ropar så sött på mig. Har jag något intressant att berätta då? Ehm, inte direkt. I morse krånglade bussen så att vi fick byta buss. Trodde jag skulle komma försent, men jag hann (ointressant). Vad mer..? Jag kanske ska umgås med Julia i natt. Passa en katt med henne. Haha, kommer bli galet. Ni kanske minns Sigge? Katten som vi passade i november/december förra året? Det är den bortskämda katten som vi ska passa. Men jag har ju lite skolsaker som känns viktigare än en katt just nu, så vi får se hur det blir. Sjutton vad ont jag har i mina fingertoppar sen gitarrspelandet igår, känner det nu när jag bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0