Mán vet att man borde sova när man....

... skrattar åt ordet äppelkaka
... håller på att somna på tangentbordet
... sitter och gör fula grimaser i cam bara för att man tycker man ser så kul ut i sitt rufsiga hår och smink överallt
... blir sur på folk på facebook för att de uppdaterar för ofta
... skriver kärleksfulla texter åt sina vänner bara för att man är rastlös
... skrattar så att man gråter när man tänker på Avril Lavigne

Ungefär så ser min kväll ut. Insåg att jag faktikst har sovit minst femton timmar för lite denna vecka. Det betyder att jag än så länge har sovit 15/120 delar för lite. Alltså 0.125 too little. 12.5%.

* Man vet också att man sovit för lite när man räknar ut konstiga saker.

Är galet övertrött nu och ska snart sova. Har haft en mysig kväll. Riktigt fredagsmys faktikst. Det var riktigt länge sedan jag hade det. Ska krypa ner med min dator ikväll. Wow, jag har en laptop. Lycka. Skämt o sido. Kanske drar jag en film innan jag somnar, men då mosar jag nog datorn när jag faller ihop över den i sömn. God natt med er. Det var allt från mig denna kväll. Väldigt flummigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0