Love you like a lovesong



Två bilder ifrån staden Barcelona. Idag vore det inte fel att bli överraskad med en resa dit. Eller ja, vilken weekend-resa som helst. Vill bara bort från allt och ha lite kul. Men, men, lilla Torsby duger väl gott ändå. Fick ju sluta tjugo i ett idag för att jag bytte grupp. Jippi! Ja, ungefär så glad blev jag. Så jag har slutat och kommit hem nu. En bra dag i skolan. Det enda jag skriver typ "en bra dag i skolan, skoldagen var bra, osv.". Jag talar i alla fall bara sanning. Jag vet inte ifall det bara är jag, men jag tycker vi börjar bli en liten familj. Alla kontakter och människor som jag umgås med blir som små familjer åt mig, fast alla familjer är ju olika. Jaja, efter skolan så var jag tvungen att köpa mig en kalender. Kan behövas för att hålla koll på alla läxor och prov. Har redan fyra saker jag måste göra inom kort. Så är det när man går natur. Haha, så farligt är det faktiskt inte. Ni som varit rädda för att gå det för att ni trodde att det var mycket plugg har fel. Det går galant och vi har inte mer läxor än alla. Peppar peppar... Ska dricka kaffe och göra läxor nu. Sen ska jag träna, för jag ska ju ändra mitt liv. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0