konstigt inlägg hej!



Haha, när vi var på Teneriffa och jag satt och gjorde matte så fann jag denna uppgigt (40) och kunde inte bli annat än förvånad. I frågan handlar det om en planka och i svaret handlar det om en flaggstång. Hm..?

Okej, det där hade nog inget med det här inlägget att göra, men eftersom jag pluggar matte så tycker jag att det passar. Jag som för någon dag sedan klagade över att jag inte fattar något av matten, kan nu säga att "jag kan visst!!!". Det var inte alls svårt. Lättare än vad jag trodde. Efter att ha kikat igenom det lite så förstår jag mig. Jippi, jag har inte blivit helt dum, som jag faktiskt börjat tro.

Äh, nu har jag inget mer att skriva. Värdelösare blogg får man leta efter nu. Kanske borde sluta nedvärdera Pocke så? Haha. Undrar ni vart namnet kommer ifrån förresten? Har dragit det en gång förut, men kan ta det igen!
Som liten hade jag låtsanskompisar (eller något liknande) och de var av folkslaget Pocke. Det fanns människor där som hette till exempel; Gula, Blåa och Röda, osv.
Ja, då vet ni det. Kan även berätta att jag ska sluta priotriera datorn framför skolan. Måste ju få bra betyg så att jag slipper bo på en parkbänk om några år. Det vore ju för tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0