I'm falling to pieces

Och nu är jag hemma. Blev en lång dag i Torsby. Har nu ätit lassange. Mammas lassange är den enda jag äter, så då vet ni det. Har varit som himla duktig att jag har spelat gitarr idag! VAD HÄNDER MED MIG?!?! Men ungefär så ja... Men det är jättekul. Och när det låter skapligt så blir det ännu roligare. Kanske finns det en musikalisk begåvning där inne trots allt..? Haha. Hm. Tror inte det faktiskt. Snart börjar måndagens tevemys. Idol och svenska hollywoodfruar. Finns inget bättre med måndagar. Och imorgon är det tisdag. Tråkdag. Varför tisdagar alltid de värsta dagarna? Det är alltid så. På Fryken var de också det. De går långsamma, sega och så himla tråkiga. Fast vi överlever nog morgondagen i alla fall. På onsdag tycks det bli något roligare i alla fall. Ja onsdag ja... vad händer då tror ni? Usch vad elak jag är som inte sagt vad det är då än. Men nu snart får ni veta. Bara någon dag kvar ju!

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0