I am a soilder



Klockan är lite efter tio och jag ska sova. Har hunnit med mycket idag. Fixade klart engelskan i tid. Bra gjort.
Jag och mina kompisar satt och diskuterade varför man egentligen läser bloggar. Vem är egentligen intresserad utav vad man skriver? Vem bryr sig om man käkat frukost, om vad man har på sig eller om man nyss duschat. Jag kunde hålla med dom lite i det, men jag gillar att läsa om andras liv. Man lär sig liksom att känna människor. De som följer min blogg vet betydligt mycket mer saker om mig än de som inte gör det. Saker som man kanske inte vanligtvis babblar om. Ja gud vad jag är för bloggar. Rent utav avgudar dom. Skämt och sido..
Gjorde en skitkul film ikväll. Alltså, den kanske inte är så bra och himla rolig, men den kommer alltid få mig att skratta när jag känner mig nere. Haha, det finns någon som borde börja bli lite rädd nu... Det där lät lite elakt, men det är bara kul, inte elakt! Lovar det. Kan nog visa er den i morgon om det hinns. Ska ju iväg till frisören direkt efter skolfotot. Jag är förväntansfull, hoppas att färgen blir bra denna gång! Sen så har jag säkert några läxor och prov att att träna på. Tagga matteprov imorgon! Har insett att mattetalen inte kommer knäcka mig, utan antagligen hur man slår på våra väldigt avancerande miniräknare. Det finns typ hundra knappar på den. Stackars otekniska jag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0