Converse



Mina älskade converse har gått pension, eller nästan dött. Ska skicka in dom på ålderdomshem. He-he. Kul humor här på kvällskvisten... Men de är helt utslitna. De är rejält öppna vid hälen, jättestora och lortiga. Är i behov av ett par nya. Kanske ett par i färg. Mörkröda eller mörkblå är de som locka mest. Vet inte riktigt vilken färg jag vill ha. De är snygga båda två. Men jag måste ha ett par. Alla borde äga ett par converse. Alla passar i det och det funkar till allt. Nu går jag i mina kängor och visst funkar de med, men ibland vill jag bara kunna dra på mig ett par converse. Både snygga och sköna. Perfekt kombo. Så vad säger ni, mörblå eller mörkröda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0